PočetnaParkiranjeReklamacije

Reklamacije

Reklamacije

Svaki korisnik sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ima pravo podnijeti prigovor isporučitelju usluge iz domene njegove djelatnosti. Reklamacije se podnose isključivo pisanim putem, na elektroničke mail adrese info@rijeka-plus.hr ili parkiralista@rijeka-plus.hr ili putem pošte na adresu Društva, Blaža Polića 2/III 51000 Rijeka

Na nalog za plaćanje dnevne parkirne karte, korisnik ima pravo podnijeti isključivo pisani prigovor putem obrasca koji je dostupan na blagajni (Jelačićev trg 3, pon-pet od 6:30 do 19:30, subotom od 7:30 do 12 sati), putem e-maila parkiralista@rijeka-plus.hr  ili pisanim putem na adresu Rijeka plus d.o.o., Blaža Polića 2/III, 51 000 Rijeka. Molimo Vas da reklamacije na službenom obrascu (prodajno mjesto Jelačićev trg 3) ispunite točnim i čitkim podacima. Nepotpune i nečitke reklamacije neće se razmatrati. Na sve reklamacije korisnicima se šalje pismeno rješenje u zakonskom roku od 15 dana.

Reklamacije za premještanje/pokušaj premještanja vozila

Reklamacije za premještanje ili pokušaj premještanja vozila specijalnim vozilom “pauk”,  mogu se podnijeti isključivo pisanim putem, putem e-maila info@rijeka-plus.hr ili poštom na adresu Rijeka plus d.o.o., Blaža Polića 2/III, 51 000 Rijeka. Reklamacije se telefonski ne primaju. Na sve reklamacije korisnicima se šalje pismeno rješenje u zakonskom roku od 15 dana.

Sve informacije o premještenim vozilima i parkiralištima, mogu se dobiti na broj 051 311 401 radnim danom od 8 do 16 sati.

Deponij Brajdica

Radno vrijeme deponija na Brajdici je od ponedjeljka do petka od 6:30 do 21:00 sat, subotom od 6:30 do 14:00 sati.
Radno vrijeme specijalnog vozila “pauk” je od 6:30 do 21:00 sati, subotom od 6:30 do 14:00 sati.

Za izdavanje vozila nakon radnog vremena, molimo nazovite broj:

  • 091 167 53 51
  • 051 358 555