Poštovani zakupci, prodavači, kupci i posjetitelji tržnica,
Stožer Civilne zaštite Republike Hrvatske na prijedlog Stožera civilne zaštite Primorsko-goranske županije dana 09. travnja 2021. godine donio je ODLUKU O IZMJENAMA ODLUKE O UVOĐENJU NUŽNIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA ZA PODRUČJE PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE (NN 37/2021, 767) koja je na stazi od 12. travnja do 26. travnja 2021. godine (u daljnjem tekstu: Odluku).
Sukladno Odluci obustavlja se/ograničava rad prodajnih mjesta na tržnicama i to;
- obustava rada prodajnih mjesta tekstilnih proizvoda (izuzev prodajnih mjesta na kojima se prodaju torbe),
- obustava rada uplatnih mjesta za igre na sreću,
- ograničava se rad prodajnih mjesta pripreme i usluživanja hrane i pića na način zabrane konzumiranja na prodajnim mjestima i terasama, izuzev; osobnim preuzimanjem pred ulazom u ugostiteljski objekt bez ulaska u isti, dostavom iz ugostiteljskog objekta vlastitim dostavnim vozilom, dostavom iz ugostiteljskog objekta temeljem ugovora o poslovnoj suradnji sklopljenim između ugostitelja i treće osobe (pravne ili fizičke-obrtnici), koji su registrirani i upisani u Upisnik subjekata u poslovanju s hranom i/ili takozvanim »drive in« načinom.
Cijelu odluku možete pročitati na linku: Odluka PGZ
Pozivamo zakupce, prodavače, kupce i posjetitelje tržnica na strogo pridržavanje epidemioloških mjera, posebno na održavanje potrebne socijalne distance te obavezno nošenje zaštitne maske na pravilan način i to na svim otvorenim i zatvorenim prostorima tržnica te ostalih uputa djelatnika tržnica.
Koristimo priliku obavijestiti Vas da u trenutku pandemije uzrokovane virusom Covid-19, trgovačko društvo Rijeka plus d.o.o. poduzima sve kako bi zakupci i prodavači imali mogućnost prodaje, a kupci mogućnost kupnje i nabave namirnica na tržnicama Brajda, Zamet i Centralnoj tržnici Rijeka.
Zahvaljujemo se svim zakupcima i prodavačima koji unatoč izazovima naporno rade kako bi osigurali našim sugrađanima neometanu kupovinu potrebnih namirnica.
Hvala Vam na suradnji i razumijevanju.
Rijeka plus d.o.o.