U svibnju 2022. godine uspješno je provedena certifikacija sustava kvalitete prema normi ISO 9001:2015. Društvo je dobilo certifikat na razdoblje od tri godine.
Osnovna odrednica Društva i dalje ostaje poboljšanje kvalitete pruženih usluga, i to povećanjem broja poslovnih partnera, kao i želja za daljnjim proširenjem djelatnosti kroz pružanje širokog aspekta različitih dodatnih komercijalnih usluga.
Uvođenjem sustava upravljanja kvalitetom, Društvo će nastaviti s daljnjim unapređenjem, poboljšanjem i optimizacijom poslovnih procesa te ulaganjem u ljudske potencijale kako bismo uslugu učinili što kvalitetnijom i boljom, a sve u cilju zadovoljstva naših korisnika i radnika.
Svojim poslovanjem Društvo mora kroz ostvarene vrijednosti ispuniti interese radnika i vlasnika te interese šire društvene zajednice, te stalnom afirmativnom prisutnošću u javnosti mora izgraditi imidž dinamičnog, otvorenog i u svemu vodećeg društva u djelatnostima koje obavlja.