
U Zagrebu je predstavljena monografija o hrvatskim tržnicama, Tržnice kroz vrijeme. Nakon tri godine priprema, monografija na 240 stranica kroz 12 poglavlja, predstavlja 37 hrvatskih tržnica, među kojima je i riječka tržnica.



Temeljna urbana infrastruktura, zelena polja i trbusi gradova, oduvijek su bili mjesto nabave hrane i susreta. Inicijalno, ideja monografije jest upravo zaštita iskonskog trgovanja s klupe, na principu ruka ne ruku.
Raznolikost tržnica, zeleni gradski plato za svježe namirnice, suočavaju se s promjenama koje sa sobom nosi vrijeme. O knjizi je govorila Jelena Ivanišević, koja je istakla kako su tržnice temeljna urbana infrastruktura koje polako podilazi komercijalizaciji, i kako je nužno sačuvati ih u iskonskom obliku, a to je nabava svježih namirnica lokalnih OPG-ova.
Miljenko Ernoić, tajnik Udruge i njezin predsjednik Niko Pervan, istaknuli su mukotrpan rad koji je bio potreban da bi se ova monografija ostvarila. Ispred Rijeka plusa predstavljanju su prisustvovali Nikica Trubić, koordinator tržnica i Dragana Šmitran Babić, iz Odjela za odnose s javnošću.