Rijeka plus d.o.o. objavljuje upute korisnicima o načinu kupnje parkirne karte:
Svaki korisnik čije vozilo koristi parkirno mjesto pod naplatom, ima pravo na besplatno korištenje tog istog mjesta pri dolasku u trajanju od 10 minuta, sukladno Općim uvjetima isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama na području grada Rijeke (SN 4/22). Drugim riječima, ukoliko u tom roku korisnik ne plati parkirnu kartu, kontrolor od 11. minute nadalje, može opravdano izdati dnevnu parkirnu kartu (u daljnjem tekstu: DPK)
Korisnici mogu platiti parkirnu naknadu na sljedeće načine:
- putem analognog parkirnog automata – ubacite iznos kovanica ovisno o zoni u kojoj ste parkirali vozilo. Primjer: ako se nalazite u zoni u kojoj je sat parkiranja 1,00 eur minimalno morate ubaciti navedeni iznos. Ako ste ubacili više, automat će obračunati dodatno vrijeme. Automati ne vraćaju novac. Parkirnu karticu potrebno je vidljivo istaknuti ispod vjetrobranskog stakla, kako bi bila vidljiva kontroloru. Svaki eventualni kvar automata molimo prijavite na 051 311 401(od ponedjeljka do petka od 8-16 sati), a izvan radnog vremena na parkiralista@rijeka-plus.hr
- Ukoliko kupujete parkirnu kartu putem novih digitalnih automata, slijedite upute s ekrana. Na novim parkirnim automatima plaća se isključivo debitnim i kreditnim karticama, te se parkirna karta ne mora ostavljati u vozilu.
- putem sms poruke – pošaljite poruku s registarskom oznakom vozila koje koristi parkirno mjesto na odgovarajući broj telefona koji je istaknut na lokaciji. Prilikom upisivanja registarske tablice, vrlo je važno da istu upišete ispravno, bez razmaka (npr. RI5266PU). Ukoliko oznaka nije pravilno upisana, kontrolor skeniranjem Vaše registarske oznake ne može vidjeti da je parkirna karta plaćena. Jedna sms poruka znači plaćenu parkirnu naknadu za 1 sat. Također, istovremeno možete poslati i više poruka (npr. pošaljete 3 poruke, što znači da ste platili odjednom 3 sata), ili možete platiti cjelodnevnu kartu (slanjem 8 sms poruka, na lokacijama gdje je isto i omogućeno – 0B. 1., 2. i 3. zona). Prilikom slanja više sms poruka, važno je da za svaku dobijete povratnu potvrdu o naplati parkirne karte od Vašeg teleoperatera, i tek nakon toga šaljete sljedeću poruku. Svaki je korisnik obaviješten 10 minuta prije o isteku plaćene parkirne karte kako bi je na vrijeme, po potrebi, produljio.Ukoliko ste parkirali na parkirališta pod rampama, parkirnu naknadu plaćate radniku na naplatnoj kućici ili putem automatske blagajne, ovisno o lokaciji. Parkirnu naknadu plaćate u iznosu koji se očitava nakon skeniranja bar koda s parkirne karte. O plaćanju u javnim garažama i pod rampama više možete pronaći OVDJE
- bmove aplikacija – jednostavna i brza aplikacija s kojom možete u par klikova parkirnu kartu platiti za više sati. Aplikacija je besplatna i potrebno ju je skinuti u App store ili Google play trgovini. PayDo aplikacija vezana je za Vaš bankovni račun odnosno karticu. U aplikaciju upisujete točnu registarsku oznaku Vašeg vozila, i birate za koliko sati i u kojoj zoni želite kupiti kartu. Više o PayDo aplikaciji možete pronaći OVDJE
- Aplikacija keks pay– za korisnike usluga Erste banke. Aplikacija je besplatna, i potrebno ju je skinuti u App store ili Google play trgovinama. Detalje upute pogledajte OVDJE
- Putem webshopa Rijeka City Card i QR kodova koji se nalaze na parkirališnim automatima – više na linku i OVDJE
- kupnja karte na kiosku – praktično, jednostavno i brzo. Na kioscima Tiska i iNovina, prodavaču recite svoju točnu registarsku oznaku i točnu oznaku zone u koju ste parkirali, te vremenski period za koji želite kupiti parkirnu kartu. Prije plaćanja provjerite je li ispravno unesena Vaša registracija na računu. Potvrdu nije potrebno stavljati u vozilo. Kontrolor će skeniranjem tablice Vašeg vozila, u sustavu vidjeti da je parkirna karta plaćena.
Za sve upite korisnika stojimo na raspolaganju na 051 311 401 od ponedjeljka do petka od 8-16 sati, ili putem mail adrese parkiralista@rijeka-plus.hr Reklamacije po pitanju izdanih DPK dostavljaju se isključivo pismenim putem. Više o načinu podnošenja reklamacija pronađite OVDJE
Detaljna pitanja korisnika i odgovore pronađite OVDJE