Sukladno Zaključku Gradonačelnika Grada Rijeke od dana 12.05.2020. godine, RIJEKA PLUS d.o.o. zakupnicima poslovnih prostora koji su pogođeni odlukom Stožera civilne zaštite RH o zabrani rada te onima koji rade, ali imaju smanjene prihode, daje mogućnost oslobađanja ili umanjenja zakupnine.
Zahtjev se podnosi s pratećom vjerodostojnom knjigovodstvenom dokumentacijom odnosno s dokumentacijom koja dokazuje promet po žiro računu. Više informacija možete pronaći u cjelovitom tekstu obavijesti te preuzeti zahtjev na niže navedenim poveznicama.
Adresa za dostavu zahtjeva:
Isključivo na e-mail: marketing@rijeka-plus.hr
Rok za dostavu zahtjeva:
Krajnji rok za dostavu zahtjeva: 15.06.2020. godine
Preuzimanje
- Cjeloviti tekst obavijesti zakupcima (PDF)
- Zahtjev za umanjenje ili oslobađanje od plaćanja zakupnine (Word) / (PDF) – za ožujak 2020.
- Zahtjev za umanjenje ili oslobađanje od plaćanja zakupnine (Word) / (PDF) – za travanj 2020.
- Zahtjev za umanjenje ili oslobađanje od plaćanja zakupnine (Word) / (PDF) – za svibanj 2020.